חדר עסקאות מט״ח

אג'יו, באמצעות שירות חדר עסקאות המט"ח, מתמחה בניתוח חשיפות מט"ח של חברות תוך פישוט המורכבות של ההשפעה המטבעית והסיכון לחשיפה הנוצרת, ביצירת פתרון ישים, יעיל ונוח לתפעול תוך הפחתת המאמצים הניהוליים.

ביצוע פעילות מט"ח באמצעות חדר עסקאות אג'יו: כוחו של ייצוג

למנהלי הכספים שבניכם:

חשבתם פעם לפנות לבית המשפט ללא ליווי עורך דין?

האם פניתם לדיון ומו"מ מקצועי במס הכנסה לבדכם, ללא ייצוג מקצועי?

האם לא פעם חשבתם 'אילו היה לי מישהו שיכול לבצע עבורי את המו"מ בעסקה, שמכיר את כל הצדדים, רואה הרבה עסקאות ויכול אפילו לבצע עבורי את ה"עבודה השחורה" ולא רק לחסוך לי זמן אלא אפילו יכול להביא אותי לעסקה במחיר טוב יותר'?

כשאנחנו פונים לביצוע עסקה בחדר עסקאות המט"ח בבנק, אנחנו סבורים שאנחנו 'יכולים לבד', כי 'אנחנו גדולים מספיק' כדי לקבל מחיר טוב, שאנחנו 'לקוח ותיק'. כל זה יכול להיות נכון. בתחום עסקאות המט"ח זה כלל לא בטוח. דבר לא מבטיח לכם שתוכלו לבצע בתנאים טובים לאורך זמן את עסקאות המט"ח שלכם – את הגידורים וההמרות.

מדוע? בואו נדבר על זה.

ראשית, ההנחה כי אנחנו 'גדולים' יכולה לסייע לנו מעת לעת אבל לא לאורך זמן, מצטבר.

הבנק תמיד לשירותכם ותמיד איתכם, גם אם אתם 'גדולים' וגם אם 'קטנים'. הוא ייתן לכם את היחס "הטוב ביותר", את התנאים "הטובים ביותר" ואף יפעל "לסייע לכם". אבל הוא עדיין "הצד השני" עבורכם. הוא לא מגיע אל העסקה מן הצד שלכם, ללא מירכאות.

אנו – חדר העסקאות של אג'יו – פועלים מן הצד שלכם. (שוב; ללא מירכאות) ומציעים לכם ייצוג ושירותי חדר עסקאות וביצוע המו"מ והפעילות מול הבנקים. אנחנו פשוט נסחר עבורכם במט"ח.

 

אז מה עוזר לנו לעזור לכם? הכלים והיתרונות שלנו הם:

    • יתרונות לגודל: מבצעים עסקאות רבות בכל יום
    • רואים את השערים משתנים בזמן אמת
    • אנו סוחרים עבורכם באמצעות כלי ממוחשב לניהול מו"מ
    • שואפים להצלחה – נלחמים עבורכם

באמצעות הכלים האלו, שלא קיימים בדרך כלל בהנהלת הכספים של החברה, אנחנו יכולים לראות את התמונה הגדולה ואת המחירים "אצל כולם" במקביל, לראות מי גמיש יותר, היכן ניתן ללחוץ, איפה ניתן לשפר לכם את שערי ההמרה והעסקה.

נקודה חשובה נוספת – איתה פתחנו, היא הייצוג:

כשמישהו מייצג אתכם כדי להגיע למחיר הטוב יותר, הוא יהיה קורקטי יותר, אולי אגרסיבי יותר ויפעל ללא עכבות במו"מ, כדי לספק את התוצאה הרצויה לכם, את המחיר הטוב יותר.

השירות האובייקטיבי שלנו יכול לחסוך לכם הון. לעיתים מאות ואף מיליוני שקלים לחודש או לשנה, לעיתים "רק" עשרות אלפי שקלים, וזה הרבה. 

כדאי לנסות.

 

על שירותי חדר העסקאות של אג'יו

במשק קטן ופתוח כגון ישראל, חשיפות מטבע חוץ מהוות סיכון ממשי עבור ארגונים וחברות רבות. לעיתים מדובר בחשיפה מאזנית ולעיתים בחשיפה תזרימית. כאשר בשתיהן השחיקה המטבעית עשויה להיות משמעותית. אם סיכון המט"ח אינו מנוהל באופן יסודי ושיטתי או ככל שהוא נתפס כלא מהותי, הדבר עלול לפגוע בתזרים כמו גם באיתנות הפיננסית של החברה.

לא פעם חברות עם חשיפה למטבע חוץ ממעיטות בערך ההשפעה של תנודות חדות בשערי החליפין על רווחיות החברה בכלל ועל הזדמנויות עסקיות בפרט.
אג'יו, באמצעות שירות חדר עסקאות המט"ח, מתמחה בניתוח חשיפות מט"ח ובניהול סיכונים פיננסיים של חברות תוך פישוט המורכבות של ההשפעה המטבעית והסיכון לחשיפה הנוצרת, ביצירת פתרון ישים, יעיל ונוח לתפעול תוך הפחתת המאמצים הניהוליים.
לאג'יו יש את כל הכלים והמשאבים למציאת פתרונות לניהול סיכוני מטבע החוץ, כולל ביצוע העסקאות באמצעות חדר עסקאות חוץ בנקאי המופעל על ידנו.
מראשית דרכה, אג'יו מנהלת את כל ההיבטים הקשורים בסיכוני מטבע חוץ עבור לקוחותיה.

אנחנו עוזרים לפתח ולהוציא לפועל אסטרטגיות גידור, אשר עוזרות לקזז את השפעות התנודות במטבע חוץ. בהקשר זה, חדר עסקאות מט"ח של אג'יו תומך בלקוחותינו בשני מישורים עיקריים:

  • ראשית, אנו מפתחים אסטרטגיות פרטניות לכל לקוח בכדי למזער את הסיכון הנובע מתנודתיות שערי החליפין.
  • שנית, באמצעות חדר העסקאות שלנו, אנחנו מוציאים לפועל את מדיניות הגידור מול חדרי העסקאות של הבנקים במקומיים והזרים, תוך כדי הורדת עלויות ויישום בקרות על כל עסקה.

הערך המוסף ללקוחותינו בא לידי ביטוי בהקשרים הבאים:

  • יכולת אנליטית מבוססת ניסיון וידע וטכנולוגיה מתקדמת– ניסיון של עשרות שנים בשווקים הפיננסיים, יכולת ניתוח אנליטית בכל ההקשר של סיכוני מטבע, בשילוב עם מערכות טכנולוגיה הכי מתקדמות בשוק מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות מהניתוח המעמיק ביותר בהקשר המטבעי בכלל ובהקשר של החשיפה לסיכוני ריבית, חו"ג ומדד בפרט. אג'יו מתמחה בהתאמה אישית ומלאה של מדיניות גידור בצורה היעילה ביותר אשר תואמת את אופי החשיפה ואת שנאת הסיכון של הלקוח.
  • מוציאים לפועל את מדיניות הגידור – ניסיון מצטבר של עשרות שנים בשוק המט"ח המקומי ובאמתחתנו עשרות אלפי עסקאות בעשרות צמדי מטבע שונים. חדר עסקאות מט"ח של אג'יו רואה כל מחירי השוק בכל שנייה בה מתנהל מסחר בעולם בין אם מדובר במטבעות, סחורות או ריביות
  • יתרון לגודל – אנו פועלים עבור הלקוח ומצידו ומקנים לו בטחון בטיפול כל מרכיבי החשיפה המטבעית ומאפשרים לו להנות מעדיפות בשערי המטבע. הלקוח, דרך העיניים שלנו, תמיד מחובר לשוק.
  • מסחר בלתי מתפשר – בחדר עסקות מט"ח של אג'יו כל עסקה קטנה כגדולה, מטופלת במלוא תשומת הלב, מבוצעת במערכות המתקדמות ביותר למסחר בין-בנקאי ועוברת דרך כל אחת מתהליכי הבקרה והתיעוד.
  • אובייקטיביות מלאה – אנו באג'יו מייצגים את הלקוח ורואים את טובת הלקוח כערך עליון ולפיכך מנהיגים מדיניות של אפס (0%) עמלות מהבנקים עבור כל עסקאות הנגזרים וההמרות. שירות זה חוסך ללקוח כסף באופן המוכח שוב ושוב.