אורי שלו
אורי שלו
foundbw.com
קרא עוד
הספר מעניין, מלמד ועונה על שאלות שהתעוררו אצלי.
גיא לבהר
גיא לבהר
סטודנט לכלכלה
קרא עוד
שמי גיא לבהר סטודנט לתואר ראשון בכלכלה וניהול שנה שלישית. אני מתעניין בשוק ההון כבר קרוב לחמש שנים, מגיל 19. ואני חייב להגיד לך שהספר שכתבת פשוט חוויה לקריאה! אני עוד באמצע הדרך והערך שקיבלתי עצום עד כה! הייתי חייב לפרגן לך על זה כי מגיע לך ביג טיים 🙏
אדי קודלש
אדי קודלש
אקו - ייעוץ וניהול, קיבוץ שמיר
קרא עוד
גדעון, לא התאפקתי ואני מפריע לך ביום שישי. אני קורא את הספר שלך, הגעתי להשוואה בין סוכן ליועץ. התאור שלך הוא יוצא מן הכלל, מדויק ביותר. תודה על הספר.
דרור הרפז
דרור הרפז
הרפז, אורן, אדלר ושות׳
קרא עוד
גדעון היקר, קראתי בעיון רב את הספר שלך מכריכה לכריכה. הכתיבה קולחת ובהירה. תענוג לראות כיצד אתה מסביר באופן פשוט ובהיר נושאים שהם כביכול מורכבים. מבחינתי הגדולה של הספר היא יכולתו לפנות הן להדיוטות שיכולים לקבל מושג ראשוני על עולם ההשקעות, והן לאנשי מקצוע שיכולים לגלות בתוכו רבדים עמוקים יותר של ניתוח הגורמים השונים והשפעות הגומלין ביניהם. ישר כוח. דרור
גיא לבהר
גיא לבהר
קרא עוד
אני בפרק האחרון של הספר שחיברת, הכתיבה הסיפורים הדוגמאות הנלוות המודלים (REST m-t ) הופכים את הקריאה למעניינת משכילה ושוטפת☺
הילה ארן
הילה ארן
מועדון קריאה לאוהבי ספרים
קרא עוד
הסיכון-שומר הראש שלך מאת: גדעון בן נון הספר מחולק לשישה חלקים, כאשר בהתחלה המחבר מסביר מהן הפרמטרים למדידת סיכון. הוא מסביר איך זה מתבטא בהחלטות שלנו בתחומי החיים. לאחר מכן הוא מתמקד בתחום הפיננסי. הוא מסביר בצורה ברורה ופשוטה איך זה בא לידי ביטוי בתחום ההשקעות. הספר מתאים הן לאנשים שאינם מהתחום והן לאנשים הרוצים להבין לעומק את הכלכלה ההתנהגותית שמאחרי לקיחת סיכון. ספר מעולה למי שמתעניין בהשקעות ורוצה לדאוג לעתידו הכלכלי.
סינטיה ריישר
סינטיה ריישר
מועדון קריאה לאוהבי ספרים
קרא עוד
"הסיכון: שומר הראש שלנו" מאת: דר' גדעון בן נון אופיר ביכורים הוצאה לאור הספר מיועד למשקיע העצמאי וגם למשקיעים המקצועיים, ובנוסף, לאילו שרוצים להכיר את מערכת ההשקעות. בקיצור - הוא פונה לכלל הציבור והרווח הוא שלנו הקוראים הספר מגיש לקורא מידע רחב על מערכת ההשקעות, באופן ברור ובהיר. הספר מסביר על מערכת ההשקעות השונות, על היתרונות שלהן והסיכונים הכרוכים בהשקעה בהן. על ידי ההיכרות שלנו איתן אנו נוכל להחליט כיצד לפעול, מה היא מידת הסיכון, האם היא מתאימה לנו וכיצד עלינו לפעול כדי להשיג את התשואה הרצויה. המחבר מוביל אותנו לכך על ידי הסבר כללי התנהגות, מה כדאי לעשות ומה לא, על ידי איפיון עצמי של המשקיע וגם על ידי תרשימי השקעה וסיכון - סל כלים מלא לדרך. לא רק אני, אלא כמדומני רוב הציבור חושש "מהתעסקות" בשוק ההון. בעזרת הספר הזה התחלתי לצעוד בדרך ולקחת סיכונים בהתאם.
כפיר עוקשי
כפיר עוקשי
קרא עוד
קיבלתי מהספר זווית ראיה אחרת בכל מה שקשור להשקעות בשוק ההון, למדתי מהספר מושגים חדשים(REST,סטיית תקן וכד') הספר כתוב בצורה מאוד ברורה ומובנת עם אנלוגיות ודוגמאות, מודה לכם על ההזדמנות.
נאוה וינגרטן
נאוה וינגרטן
אתר "מה למה"- אתר לייף סטייל ותרבות, בתאריך 7.12.22
קרא עוד
כסף לא גדל על העצים. ואם כבר הרווחנו, היינו רוצים שהכסף יתחיל 'לעבוד' בשבילנו. אומרים שהבעיה היא עם המיליון הראשון... ולרגע של רצינות, כולם רוצים להצליח, להגיע לרווחה כלכלית, ורצוי בכמה שפחות מאמץ... מהי הדרך להצלחה גם אם אינך מתחום ההשקעות? אמנם אין נביא בינינו, אך הכרת עולם ההשקעות והדרכה בנושא לא תזיק לאף אחד. על כולנו לדאוג לעתידנו הכלכלי, לחסוך כסף ולהשקיע אותו בתבונה ובהצלחה. ספר זה ידריך ויסייע לכם באמצעות תובנות וכלים לקבלת החלטות בעולם ניירות הערך וההשקעות הפרטיות, כללי התנהגות בדמות “עשה", כמו גם “אל תעשה", כדי לשמור ולהשקיע את חסכונותיכם בתבונה ובהצלחה. הכותב, ד"ר גדעון בן נון, עושה זאת באמצעות הצגה ודיון בסוגיות, טבלאות, גרפים ודוגמאות רבות, ניתוח מצבים ואירועים והשפעתם על עולם ההשקעות, נקודות מבט להחלטה ולפעולה היכולות לסייע לנו להחליט "מה טוב לנו", כיצד לפעול בהצלחה ולהימנע מטעויות. הספר מיועד לכל אחת ואחד מאיתנו, לציבור הרחב אשר מעוניין לקחת אחריות על עתידו הפיננסי, גם אם אינו מהתחום המקצועי של עולם ההשקעות. כמו כן, הספר יוסיף ידע ותובנות לאנשי השקעות, מנהלים מתחומים שונים, מנהלי ויועצי השקעות, לחברים וחברות בוועדות השקעה, לאנשי ביטוח וסוכנים פיננסיים ולרבים אחרים.
הקודם
הבא

להצליח בניהול השקעות | ד''ר גדעון בן נון

על כולנו לדאוג לעתידנו הכלכלי, לחסוך כסף ולהשקיע אותו בתבונה ובהצלחה.

ספר זה יסייע לכם בכך באמצעות תובנות וכלים לקבלת החלטות בעולם ניירות הערך וההשקעות הפרטיות, כללי התנהגות בדמות “עשה", כמו גם “אל תעשה", כדי לשמור ולהשקיע את חסכונותיכם בתבונה ובהצלחה.

הכותב, ד"ר גדעון בן נון, עושה זאת באמצעות הצגה ודיון בסוגיות, טבלאות, גרפים ודוגמאות רבות, ניתוח מצבים ואירועים והשפעתם על עולם ההשקעות, נקודות מבט להחלטה ולפעולה היכולות לסייע לנו להחליט "מה טוב לנו", כיצד לפעול בהצלחה ולהימנע מטעויות.

הספר מיועד לכל אחת ואחד מאיתנו, לציבור הרחב אשר מעוניין לקחת אחריות על עתידו הפיננסי, גם אם אינו מהתחום המקצועי של עולם ההשקעות. כמו כן, הספר יוסיף ידע ותובנות לאנשי השקעות, מנהלים מתחומים שונים, מנהלי ויועצי השקעות, לחברים וחברות בוועדות השקעה, לאנשי ביטוח וסוכנים פיננסיים ולרבים אחרים.

ד"ר גדעון בן נון הוא מנהל השקעות, מהוותיקים והמוכרים בישראל, עם יותר משלושה עשורים של פעילות וניסיון בשוקי ההון בישראל ובעולם. ד"ר בן נון הקים ומנהל את חברת ייעוץ ההשקעות הוותיקה "אג'יו" – ניהול סיכונים והחלטות פיננסיות בע"מ, העוסקת בייעוץ השקעות ("פמילי אופיס") ללקוחות פרטיים ולארגונים רבים במשק הישראלי, מפרסם ניתוחים וסקירות על עולם ההשקעות ובעל טור חודשי בגלובס. במסגרת לימודי הדוקטורט שלו, ד"ר בן נון כתב עבודת מחקר גדולה המנתחת את מרכיבי הסיכון בהחלטות הפיננסיות. המבוא לעבודה ומסקנותיה מוצגים בחלק האחרון בספר זה.

על הסופר

ד״ר גדעון בן-נון, מנכ״ל אג׳יו, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומימון, מהמכללה למינהל ותואר דוקטור במימון מה- SMC- Swiss Management Center בשוויץ.

בעל רישיון לניהול תיקי השקעות מטעם הרשות לניירות ערך. בעל ניסיון של כ- 30 שנה בשוקי ההון, בניהול השקעות, ייעוץ בניהול סיכונים פיננסיים, בניית תיקי השקעות וניהול השקעות.

מחבר הספר "הסיכון: שומר הראש שלנו". הספר מיועד לאנשי מקצוע אך גם לציבור הרחב, לאנשים שאינם מהתחום המקצועי של עולם ההשקעות. הוא מיועד לכל מי שמעוניין לקחת אחריות על עתידו הפיננסי. עוד משהו: רץ מרתון ומכין יין ביתי.