• דף הבית
        • השקעות
          ארגונים

          agio-logo-Institutes

          ארגונים רבים מנהלים רזרבות כספיות, המהוות למעשה 'כספי ציבור'. ניהול זה דורש מדיניות וניהול סיכונים מפורט ואחראי, מעקב ובקרה על הכספים ואיכות ניהולם, הרמת דגלים ועוד. אנו מספקים שירות ופתרון מקצועי מלא ואיכותי בתחום זה, ומשמשים כ'שומרי הסף' לארגונים רבים – ציבוריים, ממשלתיים, מוסדיים, מוסדות השכלה ועוד.

          agio-logo-kibutzh

          הקיבוץ הינו תאגיד קהילתי-עסקי המנהל את כספי העסקים והקהילה. אנו מלווים את ההנהלה הכלכלית של הקיבוץ ואת ועדת ההשקעות שלו בקביעת מדיניות ההשקעות, בקבלת החלטות להשקעה וביישומן. שירות אובייקטיבי זה מסייע בשמירה על נכסי הקיבוץ ועל כספי חבריו, מסייע להנהלה הכלכלית בשליטה ובבקרה וחוסך בעלויות הניהול.

          havarot logo new

          חברות נוהגות לנהל ולבצע את הפעילות שבליבת העסקים. הגם שניהול הנכסים הנזילים שנצברו אינו חלק מליבת העסקים, הוא מהווה משימה חשובה הדורשת ידע מקצועי, מעקב שוטף, בקרה, דיווח ועוד. אנו מחזקים כגורם מקצועי את יכולתה של הנהלת החברה בביצוע משימות ניהול הכספים שלה ומסייעים לה בניהול, בבקרה ובדיווח.

          ניהול
          סיכונים

          agio-risk

          שירות זה מסייע להנהלת החברה לנתח את התמונה הגדולה של החשיפות למט"ח ולריבית, לקבוע מדיניות לניהול וכן לבצע את העסקאות מול המערכת הבנקאית. עסקאות גידור ועסקאות המרה הן פעולות שלגורמים הבנקאיים יש בהן יתרון על הלקוחות, קטנים כגדולים.

          חדר עסקאות מט״ח

          אג'יו, באמצעות שירות חדר עסקאות המט"ח, מתמחה בניתוח חשיפות מט"ח של חברות תוך פישוט המורכבות של ההשפעה המטבעית והסיכון לחשיפה הנוצרת, ביצירת פתרון ישים, יעיל ונוח לתפעול תוך הפחתת המאמצים הניהוליים.

          המחלקה הכלכלית

          חברות זקוקות לעבודות כלכליות לצורך יצירת עסקאות, לצורכי דיווח חשבונאי ועוד. המחלקה הכלכלית באג'יו מספקת מענה מקצועי ושירותי מעולה לצרכים אלו בביצוע עבודות כלכליות מגוונות עבור לקוחותינו במגוון נושאים ותחומים. שירות זה מסייע לכלל הצרכים של הנהלת הארגון ולהחלטות העסקיות והריאליות שלו.

          השקעות
          פרטיים

          agio-personal-logo-new-04 (003)

          לקוחות Agio Personal נהנים מייעוץ השקעות אובייקטיבי המותאם לצרכיהם, תוך מימוש הידע, הכלים והניסיון שצברנו בליווי לקוחות גדולים. לקוחות אלו מקבלים ייעוץ השקעות אישי והתאמה מלאה של פתרונות השקעה באמצעות מכשירים מגוונים כולל השקעות אלטרנטיביות. השירות מיועד למשפחות עם היקף כספי של עד 12מיליון ₪.

          agio-family-office

          ניהול הוליסטי של נכסי המשפחה על כלל היבטיו המורכבים והמגוונים. שירות זה מיועד ללקוחות עם היקף גדול מאוד של נכסים וצרכים נלווים המאפיינים משפחות וחברות משפחתיות. השירות כולל טיפול בכלל נכסי המשפחה, ניהול צוות ויועצים ונותני השירות המומחים של המשפחה, פיקוח בקרה ודיווח על הנכסים ועוד. השירות מיועד למשפחות עם היקף כספי העולה על 12מיליון ₪.

  • חדר ניתוח
  • אודות
  • הספר: להצליח בניהול השקעות
  • צור קשר

תוצאות מחשבון זה אמורות לשקף את ביצועי העבר של תיק תיאורטי על פי מדדי השוק בהרכב תיק תיאורטי זה שאותו המשתמש מכניס על דעת עצמו ואשר במרבית המקרים הוא אינו תואם במדויק את הרכבו של תיק ההשקעות ו/או את התשואות שהיו בפועל עבור משתמש כלשהו. התוצאות מהוות אינדיקציה כללית בלבד לתוצאות אפשריות ולא סופיות בתיק השקעות בעל הרכב דומה בתקופה בה המשתמש יבחר. הנתונים והתוצאות הן פרי תחשיב תיאורטי המופעל על תיק תיאורטי והם עשויים להיות נתונים לפרשנות ואף שגויים והם אינם חולקים על נתוני הבנק ו/או גורם אחר היועץ או מנהל עבור לקוחותיו. המשתמש במחשבון יעשה זאת על דעת עצמו ולפי שיקול דעתו ואין אנו אחראים על התוצאות בשום דרך וכמובן שאין לראות במחשבון זה ו/או בנתונים ו/או בתוצאותיו כל המלצה לפעולה.

1.1.  לצורך השימוש במחשבון, יידרש המשתמש למסור לחברה למסור פרטים כנדרש במחשבון.  מובהר כי המשתמש אינו מחויב למסור פרטים אלה לפי חוק, יחד עם זאת, בלא למסור פרטים אלו לא יוכל המשתמש לעשות שימוש במחשבון.

1.2.    השימוש במידע שנאסף, ייעשה על פי על מנת:

1.2.1. לספק למשתמש את השימוש במחשבון.

1.2.2. לשמור כל פרט שמסר המשתמש (לרבות פרטיו האישיים) במסגרת מאגר מידע של החברה.

1.2.3. ליצירת הקשר עם המשתמש.

1.3.    החברה לא תעביר לצדדים שלישיים פרטים מזהים של המשתמש, אלא במקרים המפורטים להלן:

1.3.1. אם יתקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור כל מידע אודות המשתמש לצד שלישי;

1.3.2. בכל מקרה של מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין המשתמש לבין החברה.

לעיון בספר חדש מאת ד"ר גדעון בן נון ״להצליח בניהול השקעות״