• דף הבית
        • השקעות
          ארגונים

          agio-logo-Institutes

          ארגונים רבים מנהלים רזרבות כספיות, המהוות למעשה 'כספי ציבור'. ניהול זה דורש מדיניות וניהול סיכונים מפורט ואחראי, מעקב ובקרה על הכספים ואיכות ניהולם, הרמת דגלים ועוד. אנו מספקים שירות ופתרון מקצועי מלא ואיכותי בתחום זה, ומשמשים כ'שומרי הסף' לארגונים רבים – ציבוריים, ממשלתיים, מוסדיים, מוסדות השכלה ועוד.

          agio-logo-kibutzh

          הקיבוץ הינו תאגיד קהילתי-עסקי המנהל את כספי העסקים והקהילה. אנו מלווים את ההנהלה הכלכלית של הקיבוץ ואת ועדת ההשקעות שלו בקביעת מדיניות ההשקעות, בקבלת החלטות להשקעה וביישומן. שירות אובייקטיבי זה מסייע בשמירה על נכסי הקיבוץ ועל כספי חבריו, מסייע להנהלה הכלכלית בשליטה ובבקרה וחוסך בעלויות הניהול.

          havarot logo new

          חברות נוהגות לנהל ולבצע את הפעילות שבליבת העסקים. הגם שניהול הנכסים הנזילים שנצברו אינו חלק מליבת העסקים, הוא מהווה משימה חשובה הדורשת ידע מקצועי, מעקב שוטף, בקרה, דיווח ועוד. אנו מחזקים כגורם מקצועי את יכולתה של הנהלת החברה בביצוע משימות ניהול הכספים שלה ומסייעים לה בניהול, בבקרה ובדיווח.

          ניהול
          סיכונים

          agio-risk

          שירות זה מסייע להנהלת החברה לנתח את התמונה הגדולה של החשיפות למט"ח ולריבית, לקבוע מדיניות לניהול וכן לבצע את העסקאות מול המערכת הבנקאית. עסקאות גידור ועסקאות המרה הן פעולות שלגורמים הבנקאיים יש בהן יתרון על הלקוחות, קטנים כגדולים.

          חדר עסקאות מט״ח

          אג'יו, באמצעות שירות חדר עסקאות המט"ח, מתמחה בניתוח חשיפות מט"ח של חברות תוך פישוט המורכבות של ההשפעה המטבעית והסיכון לחשיפה הנוצרת, ביצירת פתרון ישים, יעיל ונוח לתפעול תוך הפחתת המאמצים הניהוליים.

          המחלקה הכלכלית

          חברות זקוקות לעבודות כלכליות לצורך יצירת עסקאות, לצורכי דיווח חשבונאי ועוד. המחלקה הכלכלית באג'יו מספקת מענה מקצועי ושירותי מעולה לצרכים אלו בביצוע עבודות כלכליות מגוונות עבור לקוחותינו במגוון נושאים ותחומים. שירות זה מסייע לכלל הצרכים של הנהלת הארגון ולהחלטות העסקיות והריאליות שלו.

          השקעות
          פרטיים

          agio-personal-logo-new-04 (003)

          לקוחות Agio Personal נהנים מייעוץ השקעות אובייקטיבי המותאם לצרכיהם, תוך מימוש הידע, הכלים והניסיון שצברנו בליווי לקוחות גדולים. לקוחות אלו מקבלים ייעוץ השקעות אישי והתאמה מלאה של פתרונות השקעה באמצעות מכשירים מגוונים כולל השקעות אלטרנטיביות. השירות מיועד למשפחות עם היקף כספי של עד 12מיליון ₪.

          agio-family-office

          ניהול הוליסטי של נכסי המשפחה על כלל היבטיו המורכבים והמגוונים. שירות זה מיועד ללקוחות עם היקף גדול מאוד של נכסים וצרכים נלווים המאפיינים משפחות וחברות משפחתיות. השירות כולל טיפול בכלל נכסי המשפחה, ניהול צוות ויועצים ונותני השירות המומחים של המשפחה, פיקוח בקרה ודיווח על הנכסים ועוד. השירות מיועד למשפחות עם היקף כספי העולה על 12מיליון ₪.

  • חדר ניתוח
  • אודות
  • הספר: להצליח בניהול השקעות
  • צור קשר

מאקרו עולמי יוני-יולי ומבט לעתיד

ארה"ב: לקראת הורדת ריבית

האומדן הסופי לתוצר הצביע על צמיחה של 3.1% בקצב שנתי ברבעון הראשון, לאחר צמיחה של 2.2% בקצב שנתי ברבעון הרביעי. שיעורי האינפלציה ואינפלציית הליבה (בניכוי אנרגיה ומזון) עלו ב- 1.6% וב- 2.1% בהתאמה ב– 12 החודשים האחרונים (גרף 1). שיעור הריבית נותר על רמה של 2.25%-2.50%.

דו"ח התעסוקה החודשי האחרון הצביע על תוספת של 224,000 משרות חדשות. שיעור האבטלה עומד על רמה של 3.7% ושכר העבודה השעתי עלה בקצב שנתי של 3.1%.

מדד קייס שילר למחירי הדירות עלה ב- 2.5% בקצב שנתי, לעומת צפי לעלייה של 2.6% בקצב שנתי.

על רקע מלחמת הסחר עם סין, טראמפ לוחץ על הנגיד להוריד ריבית על מנת להחליש את הדולר ולעודד צמיחה. בשוק צופים הורדת ריבית בהודעה הקרובה וסך הכל שלוש הורדות ריבית בשנה הקרובה.

אירופה: סאגת ה"ברקזיט" קרובה לסיום?

האומדן הסופי לתוצר בגוש האירו ובאיחוד האירופי ברבעון הראשון הצביע על צמיחה בקצב של 1.6% ו- 2.0% בהתאמה במונחים שנתיים לאחר צמיחה של 1.2% ו- 1.5% בהתאמה ברבעון הרביעי.

האינפלציה בגוש האירו עמדה על 1.3% בקצב שנתי (גרף 2), לאחר עליה של 1.2% בקצב שנתי בחודש הקודם. שיעור האבטלה בגוש האירו עומד על רמה של 7.5%, ובאיחוד האירופי 6.3%. מדד מנהלי הרכשPMI  בענף הייצור בגוש האירו עומד על רמה של 47.8 נק', לאחר שעמד על 47.7 נק' בחודש הקודם.

הבנק המרכזי הצהיר על כך שלא יהסס להוריד ריבית ולחזור לתוכנית הרכישות וההרחבה הכמותית אם וכאשר יידרש לכך. בבחירות ביוון ניצח מיצוטאקיס ממפלגת המרכז ימין שצפוי להוריד מיסים ולעודד השקעות ריאליות. בבריטניה יחליף השבוע בוריס ג'ונסון את תרזה מיי שהתפטרה מראשות הממשלה, ואשר ידוע בנחישותו ליישם את ה"ברקזיט" כמה שיותר מהר בין אם בהסכם ובין אם לאו.

אסיה ושווקים מתעוררים: האטה בצמיחה בעקבות מלחמת הסחר

בסין – מדד המחירים לצרכן עלה בקצב שנתי של 2.7%, לאחר עלייה בקצב שנתי של 2.5% בחודש הקודם. מדד מנהלי הרכש בענף הייצור עומד על רמה של 50.2 נק'. נתוני התוצר הציגו צמיחה בקצב שנתי של 6.2% ברבעון הראשון, זאת לאחר צמיחה של 6.4% ברבעון הרביעי.

ביפן – שיעור הריבית נותר שלילי ברמה של 0.1%- ושיעור האבטלה עומד על רמה של 2.4%. שיעור האינפלציה ב- 12 החודשים האחרונים עמד על 0.7%.

אסיה בכלל והכלכלה הסינית בפרט ממשיכים להציג נתוני צמיחה חלשים ביחס לעשור האחרון, על רקע מלחמת הסחר עם ארה"ב וירידה בהשקעות הזרות, ולמרות המדיניות המוניטרית המרחיבה של הבנק המרכזי הסיני.

סחורות: הנפט והזהב מתאוששים

הנפט נסחר ברמה של 56$ לחבית, ומתחילת השנה עלה בכ- 22%. (גרף 3). מלאי הנפט המסחרי בארה"ב עומד על כ- 470 מיליון חביות. הזהב נסחר ברמה של 1,420$, ומתחילת השנה עלה כ- 11%.

מחיר הנפט התאושש מתחילת השנה, לאחר שספג מכה קשה בשנה שעברה – מחיר הזהב השחור צפוי להמשיך להיסחר בתנודתיות ותלוי בעיקר באינטרסים גיאופוליטיים. הזהב התאושש גם כן מתחילת השנה לאחד תקופה ארוכה של דשדוש.

שוקי המניות: שנה חזקה מאוד בינתיים

נכון לכתיבת שורות אלו, חלק ממדדי המניות המובילים בעולם עלו עד כה יותר מהירידות החדות של הרבעון האחרון של השנה שעברה. מדד ה- S&P500 האמריקאי עלה מתחילת השנה כ- 20% ומדד הנאסד"ק כ- 24%. היורוסטוקס 600 עלה מתחילת השנה כ- 16% ומדד הדאקס הגרמני כ- 17%. מדד המניות בהונג קונג עלה כ- 10% מתחילת השנה.

השורה התחתונה: שוקי המניות סיימו את המחצית הראשונה של השנה בנסיקה, לאחר רבעון רביעי שלילי מאוד בשנה שעברה. עיקר הסיכונים או סימני השאלה הגדולים לתקופה הקרובה הינם העננה המרחפת של מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין, אשר ממשיכה להאט את הפעילות הכלכלית והצמיחה (בעיקר באסיה) וסאגת היציאה של הממלכה הבריטית מהאיחוד האירופי.

 

לידיעת הקוראים,

 

אין לראות באמור משום הצעה לציבור ו/או המלצה ו/או הזמנה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכס פיננסי ו/או של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים אחרים כלשהם או המלצה להשקעה באפיקים ספציפיים כלשהם.

 

הנתונים והמצגים בסקירה זו אשר הובאו ממקורות שונים הוצגו ללא בדיקה נוספת תוך הנחה כי הם נכונים ומדויקים.

 

ניתוח הנתונים, ההנחות, המחשבות, המסקנות והרעיונות השונים בסקירה זו נעשו בצורה כללית אשר משקפת את דעתו של הכותב ושל חברת אג'יו בלבד.

 

המידע הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

 

כל העושה שימוש במידע המופיע במסמך זה, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו בלבד.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

תוצאות מחשבון זה אמורות לשקף את ביצועי העבר של תיק תיאורטי על פי מדדי השוק בהרכב תיק תיאורטי זה שאותו המשתמש מכניס על דעת עצמו ואשר במרבית המקרים הוא אינו תואם במדויק את הרכבו של תיק ההשקעות ו/או את התשואות שהיו בפועל עבור משתמש כלשהו. התוצאות מהוות אינדיקציה כללית בלבד לתוצאות אפשריות ולא סופיות בתיק השקעות בעל הרכב דומה בתקופה בה המשתמש יבחר. הנתונים והתוצאות הן פרי תחשיב תיאורטי המופעל על תיק תיאורטי והם עשויים להיות נתונים לפרשנות ואף שגויים והם אינם חולקים על נתוני הבנק ו/או גורם אחר היועץ או מנהל עבור לקוחותיו. המשתמש במחשבון יעשה זאת על דעת עצמו ולפי שיקול דעתו ואין אנו אחראים על התוצאות בשום דרך וכמובן שאין לראות במחשבון זה ו/או בנתונים ו/או בתוצאותיו כל המלצה לפעולה.

1.1.  לצורך השימוש במחשבון, יידרש המשתמש למסור לחברה למסור פרטים כנדרש במחשבון.  מובהר כי המשתמש אינו מחויב למסור פרטים אלה לפי חוק, יחד עם זאת, בלא למסור פרטים אלו לא יוכל המשתמש לעשות שימוש במחשבון.

1.2.    השימוש במידע שנאסף, ייעשה על פי על מנת:

1.2.1. לספק למשתמש את השימוש במחשבון.

1.2.2. לשמור כל פרט שמסר המשתמש (לרבות פרטיו האישיים) במסגרת מאגר מידע של החברה.

1.2.3. ליצירת הקשר עם המשתמש.

1.3.    החברה לא תעביר לצדדים שלישיים פרטים מזהים של המשתמש, אלא במקרים המפורטים להלן:

1.3.1. אם יתקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור כל מידע אודות המשתמש לצד שלישי;

1.3.2. בכל מקרה של מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין המשתמש לבין החברה.

לעיון בספר חדש מאת ד"ר גדעון בן נון ״להצליח בניהול השקעות״