ברוכים הבאים לכנס אג'יו, ד"ר גדעון בן נון

כמיטב המסורת בנינו עבורכם – לקוחות ושותפי דרך יקרים – כנס עם רצף שיחות עם דוברים מובילים, על נושאים מרתקים. נשלח לכם אותם בזמנים קבועים במהלך השבועיים הקרובים. אג'יו היא חברה העוסקת בייעוץ בניהול השקעות (פמילי אופיס) למשפחות ואירגונים, בניהול סיכונים פיננסיים וכן בביצוע עבודות כלכליות שונות. מקווים שתהנו מעניין ותועלת ברעיונות ובתובנות שהכנו עבורכם.

נגן וידאו
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

עידן תחרות המעצמות

אנחנו באג'יו עוקבים אחר השווקים הגלובאליים כדי לנטר את עולם ההשקעות, המגמות הגלובאליות והגיאופוליטיות, הסיכונים, וההתפתחויות שיכולות להשפיע על ההשקעות, שערי המט"ח, חומרי הגלם ועוד. השיחה הראשונה עוסקת במגה-אירוע של מלחמת הסחר סין-ארה"ב ועל השפעות גיאופוליטיות נוספות על ישראל וכלכלתה, בין היתר, מצפון לנו. השיחה עם תא"ל (במילואים) אסף אוריון, חוקר בכיר במכון למחקרי בטחון לאומי, מוביל מספר תכניות כחוקר בכיר, בנושאים של סוריה, BDS, סין והמזה"ת, ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

Global Economy and Financial Markets in the Post-Covid World

אחד הדברים המאפיינים את העבודה שלנו היא הסתכלות על העולם הגדול. על הכלכלה והשווקים הגלובאליים, שמכתיבים את המגמות בתיקי ההשקעות של לקוחותינו, חברות ומשפחות – ומשפיעים על המאזנים שלהם.

Our next speaker is Dr. Nannette Hechler-Fayd’herbe, Head of Global Economics Research, CIO of International Wealth Management, Credit Suisse. I watch Nannette on Bloomberg TV, read her interviews in the Financial Times, and no doubt, Nannette is a global – high profile analyst.
Nannette will naturally continue the previous issue on geopolitical issues and take it into the economical and markets perspectives.
We will discuss and listen her views on the economy and markets situation.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

החלטות השקעה בעת משבר: הקורונה כדוגמא

אחד העיסוקים העיקריים שלנו באג'יו הוא השאלה עולם ההשקעות: הכלכלה הגלובלית, השווקים והסיכונים. זה חומר הגלם שלנו כאשר אנחנו מלווים את לקוחותינו בניהול סיכונים ובהחלטות השקעה. אנחנו מסייעים ללקוחותינו לפעול, לקבל החלטות. על כך נדבר גלעד אלטשולר. מי לא מכיר את גילעד אלטשולר" ? ואת בית ההשקעות אלטשולר-שחם שאותו הוא מנהל יחד עם רן שחם? גילעד הוא ממנהלי ההשקעות הותיקים והבולטים בשוק. בהובלתו בית ההשקעות אלטשולר שחם הפך להיות גוף מוביל בתחום ההשקעות בארץ, גוף שאנחנו באג'יו עובדים איתו בסוג של ברית אסטרטגית. בשיחה נדבר על עולם ההשקעות מן הזוויות העקרוניות, ננסה לנתח את תמונת השווקים לאור הדברים הגדולים שמתרחשים – הקורונה, הבחירות, הסכמי השלום – וננסה לראות את השפעתם על שוק ההון ופוטנציאל התשואה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

כשטכנולוגיה פוגשת קורונה: כיצד נראה המפגש בניהן ולאן פניהן בעתיד?

עמליה היא נשיאה של מספר חטיבות באמדוקס, אחת הנשים הבכירות והמובילות בתחום הטכנולוגיה בארץ. היא נמצאת בנקודה מצויינת כדי להבין לאן פני השוק ואיך הוא צורך את הטכנולוגיה שלו. בשיחה נדבר על השפעות הטכנולוגיה על הקורונה, כיצד המשבר הזה היה נראה ללא הטכנולוגיה, ניהול והעברת המידע, ביצוע "הכל" מרחוק – עבודה, קניות, לידות ואפילו – לא עלינו.. לוויות. נשאל לאן הולכת הטכנולוגיה בעקבות משבר הקורונה ובעיקר, האם חלק מהשינויים שנוצרו בטכנולוגיה בעקבות הקורונה- יישארו איתנו לתמיד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

שיחה פילוסופית ומעשית על טכנולוגיה, על הון ועל סיכון

שוב, טכנולוגיה והשקעות, והפעם מזוויות אחרות.
בשיחה הבאה תצפו בשיחה בין שניים, אחד מתחום ההשקעות ואחד מתחום הטכנולוגיה. שניהם עוסקים בתחום 30 שנה, וכאן אני אנהל דיאלוג עם ד"ר אורי וינהבר. אורי חקר וכתב עבודת דוקטורט את התפתחות תחום הטכנולוגיה בהשפעתה על חיינו, על התנהגויות שונות, על המציאות או על תפישת המציאות ועל הדרך שבה היא מעצבת אותנו. הדברים נכתבו אל תוך הספר המרתק הזה, טכנו-אנושי… עליו נשוחח היום.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

ניהול השקעות: להצליח בעולם משתנה

אנחנו מתקרבים אל סופו של האירוע המיוחד שלנו. לאחר שדיברנו על הנושאים המקצועיים, פרטנו ידע ודיברנו על הגיאופוליטיקה ועל הכלכלה העולמית, על השווקים, הטכנולוגיה ועוד, הגיע הזמן לדבר עלינו. אנחנו באג'יו רואים את עצמנו כ"חייטים" של הלקוחות, תופרי חליפות. לכל אחד החליפה שלו. כל אחד מלקוחותינו צריך להרגיש נוח עם החליפה שלו, בכל מזג אוויר. אז היכן אנחנו – אתם – הלקוחות בתוך כל זה, איך המחשבות והתחושות שלנו מושפעות ומתנהגות ברעש הנורא הזה. אין מתאים ממנו לדבר על כל אלה מאשר פרופסור יורם יובל, מרצה, רופא פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי וחוקר מוח. בשיחה עם פרופ' יורם יובל, נדבר תפישת העולם שלנו במשבר הקורונה, על הבטחון וחוסר הבטחון שיש לנו בקבלת החלטות בתנאי חוסר ודאות, על מזל וניצול הזדמנויות, אופטימיות, יצירתיות, כישלונות והצלחות.

bookmockup

הסיכון: שומר הראש שלנו
על השקעות, תשואות ומה שביניהן

מה עלינו לדעת כדי לנהל את חסכונותינו לטווח הארוך? כיצד להשקיע אותם באופן יעיל בשוקי ההון התנודתיים וחסרי הוודאות? מהם הסיכונים הכרוכים בכך וממה הם נובעים? האם יש תשואה ללא סיכון? האם סיכון הוא רק עניין רעיוני? איך להבין את הסיכון כדי שבאמת ישמור עלינו בדרכנו להשגת התשואה?

עולם ניירות הערך וההשקעות הפרטיות, ניהול כספים בשוק ההון ומחוצה לו, עלויות ודמי ניהול, ריבית ותשואה, צמצום החשיפה לסיכונים השונים, כללי התנהגות בדמות 'עשה', כמו גם 'אל תעשה', לאיזו הצעה כדאי לסרב ומה עלינו לבדוק כדי לשמור ולנהל את כספינו בתבונה.

הספר יסייע למנהלים מתחום הכספים ובכלל, למנהלי השקעות ויועצי השקעות, לחברים וחברות בוועדות השקעה, לסטודנטים במקצועות השונים ועוד.

יותר מכל, הספר מיועד לציבור הרחב, ספר מקצועי לאנשים שאינם מהתחום המקצועי של עולם ההשקעות. הוא מיועד לכל מי שמעוניין לקחת אחריות על עתידו הפיננסי, או בקיצור, לכל אחת ואחד מאיתנו.

משתתפי הכנס מספרים

קרא עוד
גדעון שלום, מברך אותך ואת כל מי שעזר לך ולמשתתפים בכנס. התוכן היה מעניין מאוד ומוגש באופן מקצועי ומרתק. הבחירה של הדוברים מצוינת ואתה כמראיין יוצא מן הכלל. תודה רבה
קרא עוד
מצטרף למברכים ההרצאות היו מאד מענינות ונתנו כלים להתמודדות עם המציאות הנוכחית
קרא עוד
"Hi Gideon. Your was an intellectual treat. The eclectic nature of the interviews was refreshing as it followed the interdisciplinary nature of the world we are living in. I myself spent a lifetime pondering on the questions you are asking. So, my own view on risk is that without risk there is no growth. So I embrace risk cause I want to continue growing. I very much liked your choice to end every interview with an optimistic note . I will add and say that I choose to be optimistic in spite of my better judgment. Congratulation"
קרא עוד
שלום רב. היה מעניין מאוד! בפעם הבאה פנים מול פנים עם כיבוד כמובן 🙂
קרא עוד
תודה רבה על הכנס הווירטואלי. היה נהדר! נרשמתי בסקפטיות... ובסופו של דבר, ראיתי בערבים את כל הראיונות במהלך ריצה על מכשיר האימונים בבית, בקצב ובמועד שמתאימים לי. לדעתי, המעבר לכנס דיגיטלי הוא יתרון ענק. הגמישות שהוא מאפשר לצופה והיכולת לקבל את התכנים בפרקים כל כמה ימים ולא ביום אחד עמוס, נותנים זמן לחשוב ולהרהר על החומר בין לבין. ממתין לכנס הבא: סיכום שנת 2020 ותחזית ל 2021 😊 יישר כוח, בריאות וברכות!
קרא עוד
כל הכבוד. היה מעניין מאד, הרצאות מחכימות
קרא עוד
הרמתם כנס מדהים, עם נושאים דה יומא מרתקים וחשובים ודוברים מהשורה הראשונה. כל הכבוד!!!! רכשתי ספרים לפני כשבועיים
קרא עוד
ראשית מהמעט שהספקתי מאוד נהנית והחכמתי, תודה רבה על ההשקעה. אני מנסה להספיק ולהיכנס להרצאות בכל רגע שמתאפשר. תודה.
קרא עוד
ההרצאות ששמעתי היו מאלפות. לא ידעתי על תכונותיך הטובות גם כמנחה...יישר כח